Příspěvek četlo
1,012 total views
O problémech s rezervačním systémem pro očkování proti covidu-19 se toho už napsalo mnoho, převážně jednotně „kriticky“, ovšem s nevynalézavostí novinářům vlastní. Míchala se jablka s hruškami, následek z příčinu. Občanský monitoring se k tématu už jednou vrátil věcným pohledem odborníků, dnes se podíváme na několik zdrojů faktů, která staví celou záležitost do poněkud jiného světla. Nečekejte žádnou senzaci, ale pokud vás to zajímá, je to právě pro vás.
Základní otázkou, na niž jsme nenašli odpověď, je, proč se vyvíjel nový/další rezervační systém, když jich jen u nás jsou stovky – od hotelových přes vstupenkové až po (i) zdravotnické? Rezervovat termín na očkování se – znalci prominou – neliší od rezervování si štěňat od chovatele nebo jakékoli jiné. Klienta systém identifikuje, ověří, prozkoumá jeho požadavky a reaguje. Liší se jen míra zabezpečení a věrohodnosti jednotlivých kroků.
V prvním odkazu najdete základní článek o systému Reservatic, včetně procesu, jak firma zakázku získala. V druhém je hodnocení funkce a funkčnosti systému. Třetí odkaz nabízí méně známý odkaz pro registraci.
V kategorii Infrastruktura, IT, Převzato, Zdravotnictví
Příspěvek četlo
Příspěvek zaslal/a gentleman on 10.2.2021